phonenumber list top spammers
phonenumber list top spammers
Twitter Facebook

Arama sonuçları: 02127092646

Tellows Score: 02127092646

5

Arayan çeşitleri: Bilinmeyen(23) Şans oyunu(10) ciddi numara(3)
Ad / Firma: Bilinmeyen(16) 02127092646(6) medya prodüksiyon(4) medya prodiksiyon(1) medya prodüksiyon http://www.tellows-tr.com/num/02(1) medyaproduksiyon(1) media prodilsion(1) medya produksıyon(1) medya form(1) medya prodiksyonp(1) 0212 709 26 46(1) Medyapım(1) Med Yapım(1) daha fazla...
Yorum sayısı: 56 (kaldırıldı:7)
Bu numara için arama istekleri: 5992
Score açıklaması:: Notlandırma 1(çok ciddi)'den 9(ciddi olmayan) 'a kadar

Telefon numarası için detaylar 02127092646

Telefon numarası: 0212-7092646
Sahibi ve adres: Detaylar
Şehir: İstanbul (European Part) - Türkiye

Sahibi ve adres:
Bul
Tüm bilgiler bir garantisi olmadan oluşur!

Yapılmış yorumlar: 02127092646

Bir Yorum
  1. Mehmet bildirdi. 02127092646 olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    Benide bugün aradılar arayan numara herhalde telekom kulübesinden aranıyor herkese asil yarışmacı dediklerine göre dolandırılıcılık kimse inanmasın polise şşikayet edelim bugün biz değil ama yarın başka biri dolandırıcılığa düşe bilir

    şansız cevapladı 2013-02-28 15:20:03
    Arkadaşlar bu o. çocuklarına inanmayın tamamen dolandırıcı çetesi.Ve sakın gelen kargoyu da almayın.
    ozangun cevapladı 2013-03-05 09:27:29
    02127092646 nlu telden aranıpda kargosu gelen varmı
    şafak cevapladı 2013-03-09 11:49:52
    arkadaşlar benide 09/02/2013 te akşm üzri bir bayan aradı ve bir kaç yarışmaya baş vurmuşsunuz biz sizin profilinizi inceledik yarışmaya uygun bulduk adres bilginizi alabilirmiyim dedi bir ay içinde evrakların kargo aracılığıyla geleceğini söyledi sorduğum da nasıl bir yarışma para ödüllü dendi hangi kanal dediğimde gelecek evraklarda detaylı bilgi olduğunu söyledi ilbaşta çok sevindim daha sonra aranılan numaryı aradım yabancı konuşma çıktı ve kapandı kısa zann sonra tekrar aradım beni aradıkları numaramdan değilve tel açıldı değerli yarışmacımız h.geldiniz dendi yaışma tarihi söylendi site adresi verildi ve bu adrese girdiğimde şok oldum bütün hayallerim yıkıldı sizlere yorumlarınız için ço teşekkür edrim bakıl açım anında değişti birde ben aradıktan kısa birsüre sonra 155 ten yine o uyarı geldi neyse bekleyip görelim bu gün emniyete gidicem hem noyu hemde site adresini vericem bilgi alırsam sizlele paylaşıcam
    zynp cevapladı 2013-04-01 14:22:11
    arkadaşlar benıde 1 ay önce aramıslardı bu numaradan aynen sıze söylenenler abnada söylendı ve bugun bır msj geldı farklı bır numaradan evraklarınız adınıza yurt ıcı kargoyla gönderılmıstır dıe ıyıkıde netten araştırayım dıe bı baktım yoksa alıcaktım evrakları ama sımdı almayı kesınlıkle dusunmuyorum ya polise yada tv haber kanallarına bıldırmeyı dusunuyorum
    beykozlu cevapladı 2013-04-01 22:06:43
    arkadaşalr gelen mesajdakı numara hepımızın aynı mı? muhtemelen dolandırıcı bunlar dıkkatlı olun 0531 303 03 27 bu numaradan geldı bana da mesaj ama cok dolandırıcı olayları oluyor dıkkat dıoruz
    Muhasebeci cevapladı 2013-04-04 15:07:01
    Beni de Ocak ayı içerisinde aramışlardı 02122702646 numaradan biraz önce kargom geldi ama 18 TL ödemeli olarak bende kabul etmedim geri gönderdim ve buradaki yorumları da okuyunca iyiki geri göndermişim diyorum.Kargonuz geçte olsa geliyor ama ödemeli olarak yarışmaya katılacaksam eğer neden ödemeli gönderirler ki ????
  2. jack01 bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    benide bugun aradılar ama bana kargo demediler davetiye göndercez bir ay içinde dediler ...bende iş adresimi verdim sonuçta bişey olmaz ya korkmayın kargoyu kabul etmeybilriiniz içinize sinmezse ama adamlar benim oturudugum sehride biliyorlardı

    npcann cevapladı 2013-02-19 14:34:05
    aynn benıde aradılar bugun valla bende tamam gonderın dedım bakllım dedım bakalım ne olcak bende :):)...
    yavuz cevapladı 2013-03-09 19:00:33
    valla benide aradılar ama ben inandım kargoyu alıcam açıcm bakıcam neymi ondansonra bn nereye yollicam ne yapcam dolandırıcılar gakliba öyle görünüyor ama artık bilmiyorum hayırlı bilgi yarışmassı dedi bayan yalansa polise giderim yasadıgn şehiride biliyorsa kayıt olunca biliyorlar nerde oldugunu safmisiniz
    murat cevapladı 2013-03-12 16:10:52
    kargoyu kabul ettiğiniz an milyonlarca borcun içine girmiş olursunuz zaten aman diyeyim.
  3. karşıyaka bildirdi. 02127092646 olarak 02127092646 numarası ciddi numara

    beni de bugün 16:16 da aradılar arkadaşlar. 1,5 yıl önce bi yarışmaya başvurmuşsunuz dediler, öğrenciyken kaldığım evin telefon nosunu soylediler bende evet dedim. işte bi yarışma başlayacak onun için size asil öncelik verilmiştir, adresinizi alayım ve size bi kargo gelecek onu inceleyin, isterseniz bize geri dönün dediler. ben hangi yarışma diye sordum fakat cevap alamadım. sanırım yalan bunlar... kargo gelince para isterlerse almıcam, yanlış diyip geri yollamayı düşünüyorum.

    güven cevapladı 2013-03-03 22:13:53
    banada aynısını dedıler kardesım napacaz yapacak tek bısey var kargoyu beklemek
  4. nonda bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    bi yarismaya hak kazanmisim ve posta göndereceklermis

    heryalana kanmaz cevapladı 2013-02-06 17:49:12
    02127092646numaradan aranıldım 1buçuk yıl önce bir yarışmaya başvurmuşum öyüzden yeni başlayacak olan yarışmaya hak kazanmışım öncelik tanınmış adresimi istediler ben sordum hangi yarışma diye isim vermiyorlar ben dehatırlayamadım vede telefonla başvurmuş olamam herhalde adresimide vermiş olmayım uzattıkça UZATTI SONUNDA ADRESİNİZİ VERECEKMİSİNİZ DEDİ YOK DEDİM 11818den numaranın isoyed med yapıuma yada medyaya ait olup olmadıgını sordum yok öyle bir numara dediler az kalsın dolandırılıyordum
    goodfellas_21 cevapladı 2013-03-09 11:30:51
    arkadaşlar sakın kanmayınn...bunlarr harbii dolandırıcı..ablamıda dolandırdılar..ne kadarda soylesem parası cok oldugu ıcın kandı serefsizlere...sız kanmayın..oyle bır yarısma asla olmıucakk...bosuna heves etmeyın....
  5. toya bildirdi. medya prodiksyonp olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    Benida aradılar bu numaradan. 0212 709 26 46 adres verdim.sorun olurma bimeden verdim.bole bolondırıcilar var diye 19:00 haderlerde bilgi verseler insanlar daha bilinçli olurlar .bizler kime güvenecez. nsıl .yaşiyecez bu ülede. peki adres elerinda .bi zarar olura bana .eger kargo giri çevime şansım varma.alasam.sorun olurma almata istemem.

  6. eren bildirdi. 02127092646 olarak 02127092646 numarası Şans oyunu

    bende arandım suan yorumları okudum şok oldum ben bunların ..... yeterbe bu kadarda ınsanların duygu ve dusunceklerı ıle oynanmaz yazıklar olsun

  7. devi-hasan_.286 bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    ulan ne şerefsiz insanlar var ya adama kapat diyorum işim olmaz diyorum yarışma ile filan adam hala konuşmaya devam ediyor bende iyi gönder dedim şu kargoyu zaten kendi barımın müzisyeniyim daha ne yarışması inanmayın arkadaşlar böyle şeylere hadi birde buraya gelip konuşsunlar bakalım yarışmaya hak kazandınız diye

  8. sole bildirdi. 02127092646 olarak 02127092646 numarası Şans oyunu

    ben bu kadar derin bir mevzu olduğunu sanmıyrum kargoyla gelen paketlerde gönderici adresi yok ise kabul etmeyin var isesorun yok beni de ardılar kargo gelecek ama ücret yatırmayacaksınız dediler. o kadarda panik yapılacak bir şey değil

  9. Aslı bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    Arkadaşlar bu numara benide aradı,peki bunlar dolandırıcı olsa kargo ücreti bizden,siz hiçbir ücret ödemiceksiniz der mi,sonuçta bu adamlar dolandırıcıysa niye karşılıksız kargo göndersin..

  10. kibar bildirdi. 0212 709 26 46 olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    arkadaşlar bugun bu numara 14,22 de benide aradı yarışma için asil aday olduğumu kargoda her şeyin açıklandığğını ordan inceleyebileceğimi söylediler ve adresimi istediler.. bende dalgınlıkla adresimi verdim.Gerçekten dediğiniz gibi kadın çok hızlı konuşuyordu. yorumları okudum burda yazan ve 5 dak.önce polisi aradım telefon numarasını onlara ilettim
    ****polisin bana dediği geçmiş olsun. kargo gelince almayın hiç birşey olmaz telefon numarasını verdiğiniz için tşk ederiz dediler. ve gerçekten dikkat etmemiz gerekiyor.

  11. Murtı bildirdi. Medyapım olarak 02127092646 numarası Şans oyunu

    Benıde 10 gun once aradılar,medyapımdan aradıgını ve yarısmaya gırmeye hak kazanmıssınz,guya nısanın 15 nde yarısmaya katılacakmıssız,allah belalarını versın,ınsanların hayallerıyle oynuyorlar,

  12. black angel bildirdi. Med Yapım olarak 02127092646 numarası Şans oyunu

    Beni de bugün aradılar. Ne yalan söylim inanmadım değil ama yine de tereddüt ettim. Her şeyi doğru bilince ben de yedim valla..
    Herkese aynı hikayeyi uydurmuşlar. En geç 1 aya kadar kargo gelcek.. :)
    hahaha larla gülüyorum şuan sadece :)

  13. murat bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    Beni de aradılar kargo ile ulastıracağız dediler bekliyoruz bakalım.

  14. Müzeyyen bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    Beni de az önce aradılar adımı soyadımı onayladıktan sonra nefes almadan bi çırpıda anlatmaya başladı yarışma başvurusunda bulunmuşsunuz bilmem ne bilmem ne kargo derken yüzüne kapattım.
    Böyle insanlara itibar etmemk lazımm..

  15. erdi bildirdi. medya form olarak 02127092646 numarası Şans oyunu

    02127092646 nodan arandım hiç inanmadım direk kapattım sizde inanmayın arkadaşlar ben hiç görmedim form gönderecegiz para ödeyeceksin form için dolandırıcı bunlar sakııınnn

  16. narin bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    merhaba az evvel benide aradılar dolandırıcı oldukları kesin ama göz göre göre ev adresimi verdim üzerinede polisi aradım savcılıga başvurabiliecegimizi söyledi umarım kötü bişey olmaz çok endişeleniyorum.kargo ücreti içinse kargo kabul etmyei düşünmüyorum derhalde polisi ararım

  17. bonus bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Şans oyunu

    arkadaşlar, hepimiz geçmiş dönemlerde bir şekilde bir yarışmaya başvurmuşuz ve bu insanlar bizim DATA bilgilerimizi bu firmalardan çalmış, ENBEMOL e bağlı data olduğunu düşünüyorum.
    Sizlere gönderilen kargo ücretli olduğu için,Ve gönderilen kargolar kapıda ödeme seçeneği nedeniyle gönderene para verildiği için bu kişiler binlerce kişiden 10-15 TL kazanıp ortadan kaybolacaklar ! böyle bir sisteme inanmayın,gelen kargoyu kabul etmeyin

  18. ÇİMEN bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Şans oyunu

    BİRAZ ÖNCE KARDEŞİMİ ARAMIŞLAR YARIŞMA İÇİN AMA GALİBA DOLANDIRICILAR :)

  19. nebahat bildirdi. medya prodüksiyon olarak 02127092646 numarası Şans oyunu

    benıde aradılar dun bende sonradan gördüm aranıldgını ne guzek sevınmısstım kım 500 mılyar a yarısmaya katılacgımı megersen goruyorum kı hepsı yalnmıs kac kişiyi ayın 15 de yarıstıracaklar ve herkesede o gunu demısler bende sans yok bun bırkez daha anlamıs bulunmaktayım sagolun herkese yazdıklarınız ve bılgılendırdıklerınız için ...

  20. yasemin bildirdi. media prodilsion olarak 02127092646 numarası ciddi numara

    benide aradılar aynı numaradan.2 yıl önce yarışmalarımıza katılabilceğinizi bildirir form göndermissiniz.size kargo gonderilcek formatı oynaylarsanız hiçbir elemeye girmeden katılma hakkınız var dediler...varmısın yokmusun proramını yapan firmanın altındada bir numara var 02127095898 bu numarayı aradığınızda sevili yarılmacımız yarışma 15 nisan 2013 tarihinde başlıycak postalar en geç 10 nisana kadar adresinize gonderilmiş olcak formatı onaylayıp bize eri gondermeniz gerekmektedir diyo...durmu şikayet edip dava açıcam!

  21. arzu bildirdi. 02127092646 olarak 02127092646 numarası Şans oyunu

    12 şubattan beri herkes şikayetçi peki bu adamlar nasıl hala arama yapmaya devam edebiliyor? Yasal işlemler başlatılmadı mı?

  22. yasin bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası ciddi numara

    bugünde beni aradılar gelmelerini sabırsızlıkla beklıyorum ellerım kasınıyor

  23. can bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    arkadaşlar şimdi bunlar gerçek mi dolandırıcımı bilmiyorum ama med yapı duyuru yapmış bu numaranın kendilerine ait olmadıgını söylüyorlar ona göre tedbirli olmak lazım

  24. zümrüt bildirdi. medya prodiksiyon olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    AZ ÖNCE BENİDE ARADILAR BENDE DAHA ÖNCEDEN YARIŞMAYA BAŞ VURMUŞTUM ONLA ALAKALI DİYE POSTA ADRESİMİ VERDİM.KARGO GÖNDERİCEKLERMİŞ KARGODA YARIŞMAYLA İLGİLİ AÇIKLAMA VE BAŞVURU FORMU VARMIŞ.FAKAT BİR AN İÇİME ŞÜPHE DÜŞTÜ GERİ ARADIM TELE SEKRETER ÇIKTI YANİ AÇAN KİMSE YOK..NUMARAYI İNTERNETTEN ARAŞTIRIM DERKEN BURDAKİ YORUMLARI GÖRDÜM VE DOLANCIRILIK İÇERİSİNDE OLDUĞUMU ANLADIM.KARGO GELİNCE BAKALIM NE DİYECEKLER.ONDAN SONRASI KOLAY OLACAK.

  25. green bildirdi. medya produksıyon olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    02127092646 numaradan ben de arandım aynı seyler bana da soylendi yarışma koşulları bılgıler size gönderilecek deyıp kapattılar bilgi verilmıyor hangi yarışma olduğu söylenmıyor.kuşku uyandırıyor tabıkı

  26. Erhan bildirdi. medya prodüksiyon http://www.tellows-tr.com/num/02 olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    Benide Aradılar Adres Verdim Bakalım Yollayacaklar Numarayı Geri Aradım Telesekreter Çıkıyor Para Ödüllü Yarısmamız 15 Nisanda Başlayacak Diyor Bakalım ..

  27. MED YAPIM bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    DUYURU
    Bazı vatandaşlarımızın şirketimize telefon ve elektronik posta yoluyla yaptığı bildirimler üzerine;birtakım meçhul kişilerin şirketimizin adı ve ünvanını kullanarak bir yarışma programı düzenlendiğini,kargo aracılığıyla başvuru formu gönderileceğini,kargo ücretini yarışmacı adayının ödeyeceğini bildirdiği ve bu şekilde kargo ücreti adı altında değişen bedelleri vatandaşlarımızdan tahsil ettiği öğrenilmiştir.
    Bu eylem ile şirketimiz MED YAPIM TELEVİZYON VE FİLMCİLİK A.Ş nin hiçbir ilgisi bulunmadığını ve halihazırda herhangi bir yarışma programı projemizin söz konusu olmadığını,Türk Ceza Kanunu kapsamında suç sayılan bu eyleme ilişkin olarak yasal yollara başvurduğumuzu bildiririz.
    Tarafınıza gelen bu tür teklif ve/veya ödeme taleplerine itibar etmemenizi ve bu talepleri hukuk@medyapim.com adresine bildirmenizi rica ederiz.

    npcann cevapladı 2013-02-19 16:54:32
    merhaba benıde bugun aradılar ozman ben kargoyu kabul etmıyorum bızı bılgılendırdıgınız ıcın tsk edrız ıyı gunler...
    gökhan cevapladı 2013-02-21 09:25:14
    arkadaşım dün benide aradıları kaç gündür çözemedim şimdilik ne yapmamı beklersiniz ban yardımcı olsanız sevinirim 05455616597 arzı ve rica ediyorum
    zafer cevapladı 2013-02-21 12:50:09
    21-02-2013 saat 12-36 ile 12-59 iki sefer aradılar beni
    metin d cevapladı 2013-02-21 17:49:52
    05425816601 benıde aradılar benı arasanız bılgı verırsenız sevınırım
    fatma cevapladı 2013-02-27 08:58:28
    benide aradılar kızım icin verdigim mücadeleye destek vermek icin yarışmadan hak kazandınız dediler birileri benim cocugumun hastalıgından ve ve maddi sıkıntım oldugundan neden faydalanmak istiyor arayıp yardımcı olursanız sevinirim bilgilendirilmeye ihtayacım var birileri bizim acımızdan fadalanmıya calışıyor 05383552815
    lila cevapladı 2013-03-22 08:54:39
    madem öyle medyapım duyuru yazıyor kesinlikle bizim doldurdugumuz formların 3. bir şahısa bilgilerimizin verilmedigine siz vermedinizde kim verdi bilgilerimizi med yapıma soruyorum benim ve ailemin başına bir iş gelirsedemi böyle duyuru yapacaksınız adam elinde adresim telefon numaram bilgilerim var yani hayat öyküm var ben ve diger arkadaşlar buna tam bi acıklama istiyoruz bizimle alakası yok diyipde cekilemezsiniz bazılarımız cocuklarımızı bırakıp işe gidiyoruz ev adresimiz onların elinde siz böyle acıklama yaparak kurtulamazsınız madem bilgilerimize sahip cıkamıycaktınız neden böyle bir yarışma düzenlediniz arkadaşlar sizlerde benim yaptıgım gibi med yapımı mahkemeye verin ve her şekilde sizler haklı cıkacaksınız ben afkatla ve savcıyla bizat konuştum onlarda benim düşündüğüm gibi düşünüyorlar kargocuyu döverek biyere varamazsınız
    eldarick cevapladı 2013-04-07 13:52:41
    benide şubatta aradılar aynı şekilde͵ ev adresimi verdim. henüz bişey gelmedi͵ merak etmeye başladım
  28. burcu bildirdi. 02127092646 olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    Arkadaşlar kimse merak edip kargoyu almasın hatta kapıyı bile acmayın ne olur ne olmaz.Bu kadar insan ön elemesiz yarışmaya hak kazandık ama ne olduğunu bilmiyoruz ilginç değil mi ?.Böyle kolay değil bu işler.Savcılarımız Polislerimiz bu konuyla alakadır olmalı çünkü ocaktan beri millet aranmış çoğu adreslerini farkında olmadan vermiş.Önlemi alınmazsa daha birçok vatandaşımız kandırılabilir ALLAH göstermesin başka şeylerde başlarına gelebilir.Bu kadar iyi hazırlanmış şerefsizler...Umarım belanızı bulursunuzz.

    gökhan cevapladı 2013-02-21 09:26:41
    arkadaşım aynı numaradanı aynı bayan benide aradı nasıl bişi olabilir sizce dolandırcılıkmı nediraceba?
  29. 212 bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    benide aradılar adres verdim gerçek ne böyle bir yarışma varmı yoksa herkesten kargo ücreti almaya çalışan sahtekarlar mı ????kargo gelen varsa alan varsa yazsın lütfen

  30. sera bildirdi. medyaproduksiyon olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    adi mehmet medyaproduksiyondan aradgini soyledi,yarismaya hak kazandigimi ev adresimi istedi size evrak gonderecegiz dedi,mail adresime gondermesini soyledim o sekilde gonderim yapilmiyor adresinize gondermem gerek dedi vermedim adresi sonra geri aradim teleskreter cikti guvenmeyin derim cunku hicbiryere basvurmadim kimsye itibar etmeyin

  31. fire bildirdi. medya prodüksiyon olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    benide bu numara aradı 1.5 2yıl once bi yarışmaya başvurmussunuz ve o program yayıdan kalktı yenı bir program başlıyor buna uygun görüldünüz adresinizi verirmisiniz dediler vermedim sizce ciddimi adımı soyadımıda direk söylediler ? yorum yapın lütfen

  32. Ahmet bildirdi. medya prodüksiyon olarak 02127092646 numarası Şans oyunu

    Aradılar 10 dakika önce yarışmaya hak kazanmışım öyle bi kaç bilgi verdiler doğrumu yanlışmı bunlar büyük ihtimal dolandırıcı kargo gönderceklermiş almayın bence bende almıycam çünkü geçen dolandırıldım bu tür numaralardan gerçek yüzümü göstertmeyin adam olun kaleliyim

  33. MessiaH bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    benide bugun aradılar aynı şeyi sölediler güvenmelmiiz sizce ?

  34. emre bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    02127092646 nolu numara benide aradı arkadaşlar detaylı bilgi kargoda gelecek denildi ne yapmam gerek inanalımmı?

  35. Mahmut bildirdi. medya prodüksiyon olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    Benide aramışlar arkadaşlar ya bugün ben evde değildim annemler açmış telefonu bende acunun ve kim beşyüz milyara başvuru yapmıştım amaçağırmazlar nasılsa demiştim neyse geri aradım numarayı bir saat önce falan telesekreter çıktı en iyisi acun medya ile iletişime geçmek bence bi dolandırıcılık olma ihtimali insanı üzer ama inşallah değildir yaa... herkes dua ile Allah'a emanet olsun kesin bi bilgi sahibi olursanız eğer banada mail atarsanız çok ama çok sevinirim. server_mahmutbicer@hotmail.com

  36. sisore bildirdi. Bilinmeyen olarak 02127092646 numarası Bilinmeyen

    benide bu numaradan aradılar ben bilmem eşim bilire hak kazandınız diye bende vermiş bulundum adresimi şuan evte tek kalamıyorum çok korkuyorum rüyalarımda milyarlarca borçlar geliyo kapıma panik atak oldum bu şerefsizlerin yüzünden en fazla ne olablir arkadaşlar cevaplarmısınız?

    bu yorumu cavapla
    -1 x yardımcı değil

Yorum yapmalımıydım?
Bu numaradan arandın ve arayan hakkında bişey bilmiyorsun, işte cevap evet!
Senin yorumunla telefon numarası ve arayan listemizde yayınlanacaktır.Bu şekilde rahtsız edici aramalardan uzun bir zaman için kurtulabilirsiniz.  ile olan bilgiler verilmesi gereken bilgilerdir.
Numaraya yeni yorum 02127092646

Bu numaradaki yeniliklerden bilgilendirilmek istiyorum.

 
Bu numara için olası yazımlar 02127092646
  • (0212)7092646
  • 0212-7092646
  • 00902127092646
  • (0090212)7092646
  • 0090212/7092646
  • 0090212-7092646
  • +902127092646
  • +(90212)7092646
  • +90212/7092646
  • +90212-7092646

Kod numarası İstanbul (European Part)

Şehrinin Tellows Score'u : 5
Kod numarası: 0212
Posta kodu: -
Nüfus: - (♂: -, ♀: -)